11.3.19

ΔΡΑΚΟΣ Η ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ - Γιάννης Στίγκας

Δεν έχω κότσια να σε γράψω, Δράκε
δεν ειναι πως φοβάμαι τα ερπετά
μήτε τους εφιάλτες           
είναι το κράμα αυτών των δυο μαζί
όπου σημαίνει
                   χρόνος
ή μ' άλλα λόγια
                    πέφτουμε
                    σ' αστραφτερό γκρεμό

Με βάση τον δικό μου σωματότυπο
κι αφού δεν καταδέχομαι αλεξίπτωτο
γνωρίζω πως θα σκάσω στο κενό
στις 23:05 ακριβώς
αυτού του αιώνα
                      σίγουρα
κι άκουσε τι θα γίνει τότε:

Θα σπάσει η κλεψύδρα στο κεφάλι μου
ποτάμι η άμμος απ' τη μύτη μου
η άμμος, λέω, οι αναμνήσεις μου
από τ' αυτιά μου, λέω, ποταμός

η Ελένη
ο Μπαμπάς μου
           η Μικαέλα μου

         
           και θα σε πνίξουνε
                                ρε πούστη Δράκε



από τη συλλογή Βλέπω τον κύβο Ρούμπικ φαγωμένο, εκδ. Μικρή Άρκτος, 2014 (β' έκδοση).

Δεν υπάρχουν σχόλια: